اسید دیسکلر (DESCALERS)

مواد شیمیایی شستشوی صنعتی:

جهت از بین بردن رسوبات (رسوب زدایی) در سیستم های سرمایشی و گرمایشی از اسیدهای متفاوتی استفاده می شود که در این میان اسید دی اسکلر بیشترین کاربرد و بازدهی را به خصوص برای مبدل های حرارتی حساس را دارد زیرا به هیچ وجه به دستگاه ها و لوله ها آسیب نمی‌رساند.

مواد رسوب زدا یا اسید دی اسکلر که با نام های دیگری از قبیل دیسکلیر و دیسکلر نیز شناخته شده می باشند، دارای پایه اسیدهای معدنی (inhibited acid) و مواد حفاظت کننده (inhibitor) می باشند. همچنین برای نفوذ در رسوبات و رسوب زدایی موثرتر و سریع‌تر در این ترکیب ازماده خیس کننده (surfactant) نیز استفاده می‌شود. این مواد در تماس با رسوبات ایجاد شده بر روی سطوح مختلف باعث حل شدن آنها در آب می گردد.

وجود رسوبات در تاسیسات سبب بروز مشکلاتی به شرح زیر می گردد:

  1. کاهش انتقال حرارت به دلیل وجود رسوب
  2. بالا رفتن سطح انرژی مصرفی
  3. خرابی ناگهانی سیستم

 لذا ضروری است به شیوه های مختلف از جمله استفاده از مواد ضد رسوب یا آنتی اسکالانت و همچنین مواد رسوب زدا یا اسید دیسکلر بر این مشکل غلبه نمود.

خرید اسید دیسکلر:

گروه فنی و مهندسی محافظ شیمی اسپادانا با بیش از 15 سال سابقه به عنوان عرضه کننده موادشیمیایی، مشاور و ارائه دهنده خدمات فنی و مهندسی در زمینه طراحی، ساخت ونگهداری تأسیسات مرتبط با آب و بخـــــار، شامل دیگ های بخار، برج هـــای خنک کننده،  ستون های تصفیه رزینی، RO و طراحی سیستم های تصفیه پساب فعالیت میکند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر و اسید دیسکلیر می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان با تجربه شرکت محافظ شیمی اسپادانا استفاده نمایید.

درخواست مشاوره

در صورت داشتن هر گونه سوالی ما در کنار شما خواهیم بود با پر نمودن این فرم کارشناسان مجموعه محافظ شیمی اسپادانا با شما تماس خواهند گرفت.

موقعیت مکانی دفتر ما
تماس با ما

031-37757080-90

0913-029-6778

info@mohafezshimi.ir

اصفهان،خیابان سهروردی،ساختمان اسپادانا،طبقه 3،واحد 5